Magino
Medlem
Innebär "one way" samma sak som "legs" i EB2 eller kommer ARN-CPH-LHR bara ge en "one-way"
one-way är samma sak som leg. så ARN-CPH-LHR ger två legs.
Innebär "one way" samma sak som "legs" i EB2 eller kommer ARN-CPH-LHR bara ge en "one-way"
Spännande argument. Jag trodde hela poängen med olika statusnivåer var just att behandla olika kunder olika.
Det är ju egentligen fantastiskt vilket ha-begär SAS skapat genom att trycka upp ett nytt kort med svart färg och ge lite (om än osäker i dagsläget) bättre tillgång till bonus-biljetter.
Ja, det vore fantastiskt trevligt om dom kunde få till det![]()
Finns egentligen ingen koppling, Amex som ger ut *A 2-4-1 vouchern till platinumkortet.
Hmm... hänger inte med
Vilket platinumkort menar du? Amex Platinum har inget med 2-4-1 att göra så vitt jag vet.
Hmm... hänger inte med
Vilket platinumkort menar du? Amex Platinum har inget med 2-4-1 att göra så vitt jag vet.
Han menar i Norge. Där finns det SAS Amex Platinum också.
Frågan är vad som händer med eventuella nedgraderingar. Om man är EBD år 1 men ej mäktar med att återkvala - blir man då EBG år två oavsett intjäning? I så fall är ju EBD i praktiken *G i två år vilket ju känns välgit medelhavsmässigt.
Han menar i Norge. Där finns det SAS Amex Platinum också. Det var någon tråd om detta häromdan. Fast det var inte helt klart än med alla detaljer enligt Amex som gick ut och sa det. Kanske finns det en *A 2-4-1 på vanliga Amex Platinum också iofs.