Senaste nytt

Ny Diamantnivå och loungetillgång för silvermedlemmar – vi sammanfattar nya EuroBonus

"Och Travel Pass unlimited årskort ger Diamantmedlemskap"

Jag har precis förnyat mitt årskort vilket måste innebära att jag är självskriven Diamond !!!!!

"Och Travel Pass unlimited årskort ger Diamantmedlemskap"
Jag har precis förnyat mitt årskort vilket måste innebära att jag är självskriven Diamond !!!!!
Ser så ut :)

image.jpg

Hepp, då gäller det att ställa tidsbesparing (Bromma) mot Diamond (travelpass unlimited). Frågan är om det är värt det. :)

Det här känns som ett fall av "Enhansment" som faktiskt är en förbättring istället för den typen av smygdevalvering vi brukar få utstå från olika program.

Tror att jag nöjer mig med Guld, tror jag i alla fall… eller så tar man och gör ett "Diamond run"?

För er som ligger på gränsen och inte bestämt er för att göra ett run - Diamond ger förmodligen större möjligheter för matchning till andra lojalitetsprogram än Gold.

Innebär "one way" samma sak som "legs" i EB2 eller kommer ARN-CPH-LHR bara ge en "one-way"

Förövrigt tycker jag detta verkar kanon! Antar då även att mina 12 legs bör räcka för att behålla silver som tar slut just den 1 april...

Det vart ju bra det där för mig, nu får man en extra väska utan att behöva tänka efter ;)

Ja, gillar denna... nu kan jag som guld ha 3 väskor vilket jag har en del nytta av i jobbet.

Tycker att det verkar vara bra förbättringar för guld och generellt för silver (även om jag inte vet vad motiveringen till att ta bort de 15% är...). Jag är tämligen säker på att de flesta skiter i 15% poäng, men synd för de 'medvetna' som har nytta av detta.

Jag har inte bestämt mig ännu om det finns anledning för mig att försöka uppnå EBD i år - beror helt på hur bra award availability blir för EBG/EBD. Beror mycket på hur mitt jobbresande utvecklas också.

Är EBG och känns tveksamt om man ska göra jobbet som krävs för EBD - åtminstone på det som hittills är publicerat.

Förmånen med "no points expiry" är inget för mig ändå. Efter den finansiella oron som var känns det som poängen är till för att användas; tycker det är bra värde på hotellnätter om det nu är svårt att hitta flygstolar//

Toppen