Golfkillen
Medlem
Jag bor "tyvärr" inte på hotell, så det funkar inte. Finns Helene Darroze har bord, samt The Greenhouse. Får väl bli någon av de två. Skall ringa och se om Dinner har bord.
Har en bokning på The Square** i London den 15/2. Någon som har varit där?
Jag bor "tyvärr" inte på hotell, så det funkar inte. Finns Helene Darroze har bord, samt The Greenhouse. Får väl bli någon av de två. Skall ringa och se om Dinner har bord.
Kul! Hur knäppt det än låter så är jag inte överdrivet förtjust i det franska köket (har svårt för tryffel och gåslever) men paret som jag och min fru reser med älskar det och jag ville att dom skulle få uppleva en schysst avsmakningsmeny därav valet av restaurang. Jag har ätit på Jean Georges i NYC ett par gånger som ju är 3-stjärnig. Blir spännande att jämföra.Makalöst bra. Min andra riktigt stora matupplevelse. Nu var det fem år sedan. Franskt, franskt, franskt, osannolik service. Gå all in.
Nej, jag läste det (å andra sidan var den väl bara enstjärnig när du åt eller tänker jag fel?).Jag var inte särskilt imponerad av The Greenhouse. Inte tvåstjärnigt i min bok.
Nej, jag läste det (å andra sidan var den väl bara enstjärnig när du åt eller tänker jag fel?).
Det blir Bar Boulud på fredagen, ville ha lite mer casual. Gillade skarpt hans restaurang i Singapore. Å lördagen kör vi La Chapelle, borde vara ok.
Jag fick en inbjudan till London nästa helg. Tyvärr är Dinner fullbokat, vilket är min favorit i London.