Senaste nytt

Fredagstråden™

I "storstaden" Uppsala med familjen, checkade in på Radisson Blu för några timmar sedan. Uppgradering till business rum vid incheckningen, trevligt. Imorgon shopping och restaurang besök på kvällen. Trevlig helg alla!

Pustar ut med en skvätt Bowmore Mariner i glaset efter en rätt ok vecka på hemmaplan.
Lagade lammsadel till middag för första gången, vart rätt ok.
Avnjöt en flaska vin som jag fick när jag bodde på IC Frankfurt till lammet, inte dumt alls!

Har just checkat in på DoubleTree LHR. Damen i receptionen tyckte jag var jättekonstig som var Diamond men inte ställde en massa krav och inte ens ville ha frukost. Jag är fortfarande lite småförkyld, så min prio var att komma upp i sängen och få läsa lite BC och sedan sova.

Hon försökte verkligen övertala mig att ta deras continental breakfast istället för att äta på flygplatsen, men jag avböjde vänligt men bestämt. Vad hon inte fick veta var att det blir champangefrukost i CCR imorgon... ;)

Jaha, fredag. jag har varit grounded i 17 dagar nu, bara en månad kvar tills nästa gång jag ska flyga söder ut igen (det är inte så lätt att flyga åt andra håll än söder ut från Luleå ju).

Satt och funderade hur man tar sig till Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch, någon som vet vilken som är närmaste flygplats för att kunna ta tåget dit?

Jaha, fredag. jag har varit grounded i 17 dagar nu, bara en månad kvar tills nästa gång jag ska flyga söder ut igen (det är inte så lätt att flyga åt andra håll än söder ut från Luleå ju).

Satt och funderade hur man tar sig till Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch, någon som vet vilken som är närmaste flygplats för att kunna ta tåget dit?
Gissning på VLY om du ska åka ngt annat än privata plan...Citywing flyger Cardiff-Anglesey...

edit: Fast då blir det ju taxi och inte tåg!

Toppen