Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska gå och handla presenter och droppade in på Air Canada loungen. Nästan helt tom men rätt schysst lounge! Verkar även vara god mat. ;)

Jag var där för ett par månader sedan, även då i princip helt tom. Det blir väl så när sista Air Canada-flighten lämnat och den stora massan inte förstått att denna lounge finns. Jag tyckte det var en trevlig lounge med bra mat och käck personal.

Jag snackade lite med personalen och fick reda på att sista Air Canada flyget går kl 17 så loungen är nästan tom efter det.

Nu sitter jag åter i LH First/sen och smuttar på en god, kall och gratis Champagne. ;)

Hälsningar från SAS lounge CDG. En lugn oas i en annars överfull och stökig satellit.
Bra utbud av charkuterier och ostar, till detta en helt ok bordeaux.

Lufthansa Senator Lounge på EWR. Sliders, ale på fat, en massa annan grym mat som SAS-loungen aldrig är i närheten av. Misstänker att den sistnämnda kommer vara rätt tom på folk från och med nu...

Edit: Ha! Och där såg jag Telelinas inlägg.

Lufthansa Senator Lounge på EWR. Sliders, ale på fat, en massa annan grym mat som SAS-loungen aldrig är i närheten av. Misstänker att den sistnämnda kommer vara rätt tom på folk från och med nu...

Edit: Ha! Och där såg jag Telelinas inlägg.

Boarding till CPH nu blir det en halvering av folk här.

Jag hade väl kommit in där med EBG? Jag hoppades ju på att träffa ngn BC:are i SAS loungen.
Hur som helst nu i SAS loungen på CPH (BC-hörnan) väntar på sista flighten hem efter en lång resa, eller många legs iaf ;)
Ping Jacob och Martin Björnström det behövs en ny penna till gästboken.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen