Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Cathay Pacific The Wing First Class Lounge i Hong Kong. Avnjuter lite eggs benedict i väntan på min first First. Förflyttar mig vidare till Champagnebaren om en stund.

Bär kostym dagen till ära. Dels för att markera detta tillfälle, men även för att den inte fick plats i handbagaget.

Last edited:
Cathay Pacific The Wing First Class Lounge i Hong Kong. Avnjuter lite eggs benedict i väntan på min first First. Förflyttar mig vidare till Champagnebaren om en stund.

Bär kostym dagen till ära. Dels för att markera detta tillfälle, men även för att den inte fick plats i handbagaget.
Det blev en snygg avatar dessutom. ;)

Nu i SAS loungen i CPH inte BC-hörnan utan lugna-avdelningen. Vilket nog var ett nedköp för här sitter ett gäng ryssar o tittar på fotboll o hinkar i sig en hel del drycker. Men än så länge är de långt ifrån att hamna i tråden hur men blir utslängd från loungen :rolleyes:.
Var förbi BC-hörnan och till min stora glädje fanns det en nästan full skål taggar! Men nån har snott pennan igen.

Hälsningar från CIP lounge i Istanbul. Gott om folk som vanligt men lugnare i området kring flygeln. Glädjande nog inga störande byggarbeten, så här vid 23-draget på fredagskvällen lokal tid...

JAL Sakura Lounge NRT. Väntar på Dreamlinern till Helsingfors. Tomt i Economy idag, så förhoppningsvis blir det lite ghetto lie-flat för min del.

Efter en hel dag på Waikiki Beach skickar jag vänliga hälsningar från Admirals Club / Sakura Lounge HNL. Väntar på AA298 till LAX och xmit lär dyka upp när som helst för återfärd till vinter-Sverige. Nästa flygning blir förhoppningsvis med den nya A321 som AA kör mellan LAX och JFK.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen