Senaste nytt

US Airways Dividend Miles bonusresa tråd (Star Alliance)

Tror julaften kom sent i år for min del. Fant et par hundre tusen poeng som ikke har blitt trukket fra en tur som er gjenomført for over en måned siden - hurra!

Noen som har opplevd lignende før?

Tror julaften kom sent i år for min del. Fant et par hundre tusen poeng som ikke har blitt trukket fra en tur som er gjenomført for over en måned siden - hurra!

Noen som har opplevd lignende før?

Har hört andra som råkat ut för samma positiva överaskning, antar att det bara är att tacka och ta emot och boka en F till Asien för poängen :)

Har just spenderat en dryg timme i telefon med 2 olika agenter. Körde en huaca. ;)

Det blev inte helt rätt andra gången heller men nu är det bara 2 flighter som jag behöver fixa till. Mao måste ringa minst en gång till. :)

Det finns väldigt dåligt med LH F, men det finns!!!

Agenten råkade sätta in mars istället för januari och det gick att få LH F NRT FRA. :D

LH C ser rätt ljust ut.

Jag måste vara ett par dagar i Hong Kong, och det blir en omväg via ICN på väg hem... TG i F och OZ i F iaf. Känns som helt ok värde för 100,000 poäng. ;)

Nu är bokningen nästan perfekt för min del. Otroligt vilken skillnad det är på kompetensen hos de olika agenterna. :)

Ut mån 13/1
SK637 "C" ARN FRA
TG923 F FRA BKK
14/1
TG606 F BKK HKG

21/1
TG628 C (2 klass) HKG ICN
22/1
OZ541 F ICN FRA
SK674 C FRA ARN

Jag hade gärna haft en dag till i HKG, ska försöka leta lite själv och ringa igen imorgon och se om de hittar platser. :)

Blev inga fler ändringar. ;)

Men, USDM agenten jag snackade med idag fick inte fram några bokningsreferenser till de olika bolagen...

Ringde SAS och de såg ingen ref vid slagning på biljettnummer. Ringer nu till Thai, får se om de hittar något... Tänkte försöka seata mig.

edit: Efter 6 minuter telefonkö hos Thai kommer en telefonsvarare in och säger att man ska maila...

Last edited:
Toppen