Senaste nytt

Fredagstråden™

Måste du vara på kontoret för att göra uppdateringen då? ;) Det är väl bara att logga in hemmifrån och trycka på knappen när det är dags.

Det var så vi gjorde förra helgen och det slutade med att jag glömde en massa steg i processen...inte lätt med 2 månaders dotter som vill gosa och fru som tycker "du jobbar ju jämt" mitt i fredagsmyset ;)

Det var ca 6 mån sen men nu är det återigen dags för lite tid hemma i Sverige. :)

Precis incheckad på hotellet i Beijing och tar SAS-kärran till CPH imorgon e-m och sen vidare till GOT lör kväll.

Trevlig helg!

Sitter och avslutar dagens jobb. Verkar vara en förkylning på gång. Halsen är inte rolig nu.
I övrigt så har det varit en lugn vecka. Flickvännen har varit i Göteborg och kommer hem ikväll.
Fast med en sådan bokningsreferens så kan man ju undra hur det ska gå... ;)

Det kom ett mail om ändrad resa och vi trodde först det var något skumt. "4F(u)CKUP"...
Var tvungen att kolla originalbokningen och visst stämde det. En kompis tyckte att den resan skulle jag inte våga åka på. :D

Posten har varit snäll mot mig denna vecka. Först BC-taggarna och idag Malév Guldkort! :)
Jag är dock lite fundersam över hur länge de tänkt att mitt kort ska vara giltigt... :p

Verkar som SAS menat att skicka den där bokningsreferensen till Malev, ett sånt kort vill jag också ha!

Avslutar min Usa vistelse med Black Friday shopping på Sawgrass Mill i Fort Lauderdale. Senare ikväll NHL hockey i arenan som ligger bredvid. Imorgon hemresa från MIA till ARN via LHR med BA.

Har alltid firat Thanksgiving hemma hos syster i LA när jag varit i Usa i slutet av November. Gårdagens letande efter öppna matställen fick mig att minnas Påsken hemma på 70 talet när allt var igenbommat. Trodde aldrig det var så här stängt i Usa år 2011.

Sitter äntligen i AF loungen på LOS och försöker dränka mina sorger. Det här är en riktigt dålig lounge. Ljudnivån är hög, det är relativt varmt och utbudet av mat och dryck är i bästa fall dåligt. Nästa gång blir det LH hit så det blir lite ordning och reda.

Hos mig blev det tacokväll och jag laddar inför att gå på bröllop imorgon. Skönt att bara sitta hemma i soffan en fredagkväll. Flygningar denna vecka har varit, ARN-FRA-CPH-HEL-ARN, BMA-AGH-BMA. Nu en whiskey kanske?

Trevlig helg på er!

Toppen