Senaste nytt

Fredagstråden™

@David

ställ dig utanför Ochard Tower eller Hilton o kolla nedåt tror att det var 19:00 eller om det är 20:00 lokaltid alltså rätt snart som det börjar. Bor själv på Traders hotel så det blir bara en kort promenad ner :cool:

Ps: glöm inte kameran så får vi lägga ut lite bilder.

Last edited:
Jaha och så var det fredag igen :)
Planering för helgen: jadå.
Var: ett litet kund-event i Pattaya Såklart kommer vi flygnördar besöka Airport Club ;)
Undrar om EBG ger VIP status?
:rolleyes::rolleyes:

Fredag å jag jobbar för fullt. Frugan borta över helgen, efter att jag kört henne till flygplatsen för 0640-avgång fick hon sitta på SAS-planet 1h 20m pga. tekniskt fel och missade anslutningen till Polen. Nåväl, hon kom fram och jag har både öl och glass hemma + kompis över att hjälpa med barnet. Ska nog bli en fin helg.

Vi håller precis på att avsluta version 4.18c av BusinessClass.se och vid 15-tiden räknar vi med att uppdatera. Tar cirka en halvtimme gissar jag och innehåller en del buggfixar + ett par nya funktioner.

Sen blir det familjehelg!

Sitter själv på kontoret och drömmer om min resa till St. Kitts & Nevis om exakt en månad och en dag! Grått och trist i Stockholm. Har bokat lite resor till LHR och GLA två påföljande veckorna med BA. Nu måste jag saxa dessa med LX, vet inte vilka dagar helt än.

Annars var det "Turkey Day" i USA i går, och det pågår mycket spännande amerikansk sport. I måndags fick jag min efterlängtade nya 40" Sony HD TV med nya hemmabio systemet. Så i kväll är det tredje rankade Arkansas mot ettan LSU i College Football på ESPN America. Den finns som HD kanal med 5.1 ljud, så jag ser framemot detta som ett barn på julafton! Sju år i USA sätter djupa spår! Fan ta den som stör mig i kväll.:p

Annars har man väl bara så där 20 flygningar kvar innan årsslut.

Vi håller precis på att avsluta version 4.18c av BusinessClass.se och vid 15-tiden räknar vi med att uppdatera. Tar cirka en halvtimme gissar jag och innehåller en del buggfixar + ett par nya funktioner.

Det gick inte så bra att uppdatera sidan när vi gjorde det sist på en fredag. ;)
Jobbar Arvid imorgon?

Vänta gärna till 1630, då sätter jag mig i en taxi till LOS. Fram tills dess vill jag gärna ha BC.se...

Sitter och avslutar dagens jobb. Verkar vara en förkylning på gång. Halsen är inte rolig nu.
I övrigt så har det varit en lugn vecka. Flickvännen har varit i Göteborg och kommer hem ikväll.
Fast med en sådan bokningsreferens så kan man ju undra hur det ska gå... ;)

FCKUP.jpg

Det kom ett mail om ändrad resa och vi trodde först det var något skumt. "4F(u)CKUP"...
Var tvungen att kolla originalbokningen och visst stämde det. En kompis tyckte att den resan skulle jag inte våga åka på. :D

Posten har varit snäll mot mig denna vecka. Först BC-taggarna och idag Malév Guldkort! :)
Jag är dock lite fundersam över hur länge de tänkt att mitt kort ska vara giltigt... :p

MA Gold_red2.jpg

Här i Kiruna har det småsnöat hela dagen så det är rätt så vitt på marken. Ikväll ska jag på vinprovning och testa 8 nyheter som kommit på Systembolaget. Hoppas nu bara smaksinnet inte ryker innan dess.

Trevlig helg!

Måste du vara på kontoret för att göra uppdateringen då? ;) Det är väl bara att logga in hemmifrån och trycka på knappen när det är dags.

Toppen