agehall skrev:Maria, sök i tråden så hittar du svaret.Klicka för att utvidga...
SAS skrev:EuroBonus-poängFör att försäkra dig om att du får dina EuroBonus-poäng för den klass du uppgraderar till, ange alltid ditt medlemsnummer i bokningen. Som EuroBonus-medlem finns också möjligheten att betala sin uppgradering med EuroBonus-poäng.Klicka för att utvidga...
Mikael Stillman skrev:Om du har uppgraderat med EB-poäng ( som du själv skriver) så får du poäng utifrån ursprungsklass, i ditt fall GO.Den skrivning du citerar gäller vid uppgradering med Optiontown.Klicka för att utvidga...
Maria Krantz skrev:Det är gjort men det enda jag hitta var en person som fortfarande fick sin uppgradering och en annan som frågade. Jag ville höra om flera lyckats eller hade erfarenhet samt om detta betyder att vi inte kan checka in dom online utan måste vänta tills flygplatsen?Klicka för att utvidga...
Petter skrev:På Flyertalk i Optiontown tråden så finns den en sammanfattning över OT högs upp på sidan, oavsett vilken sida man är på i tråden.Någon annan som sett den?Kan man lägga in det i denna tråd så nya personer som hittar tråden får en snabb sammanställning av vad som gäller.MvhKlicka för att utvidga...
FarewellFire skrev:Någon påpekade att det inte är helt ovanligt med op-ups för OT:are, någon mer som har varit med om det förutom herrVaniljvodka? Funkar OT även på hemresan kan det ju alltid vara värt att gambla lite tänker jag.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Fick igenom M->Y på DXB-CPH. När jag checkade in bad jag att få slippa mittensäte och fick då svaret "Sir, there are no middle seats in this cabin." varpå jag fick 6B.Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:Med vilket bolag?Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Antar att Agehall åkte för några år sedan när SAS körde CPH-DXBKlicka för att utvidga...
englundjesper skrev:Slängt iväg min första OT.OSL-EWR-OSLSK907 / SK 90816/1-19/1 - 20142 st t/r Go-biljetter för 6982 NOKOT för två personer T/R Go - > Plus för 604 Euro = 5000 NOKTotalt: 11 982 NOKKollar på SAS hemsida, som anger 25 892 NOK för 2 personer i PLUS med samma resa.Åkte exakt samma datum förra året. Dock ingen OT då, men kommer ihåg att Economy var i stort sett full då.Måste ju säga att det vore fantastiskt om denna gick igenom,Klicka för att utvidga...