Senaste nytt

Fredagstråden™

Jag blir lite orolig när jag ser bilden, får inte polisen lära sig vapenhantering? :)

Det får dom garanterat. ;-)
Men de hanterar nog inte Sig Sauer's i plast? ;-))

Show off från skådespelaren och mig vid en inspelning av en sketch för Partaj, Kanal 5.
Visas 2:a eller 3:e avsnittet trodde de.

Så stilla oron ni!

Det får dom garanterat. ;-)
Men de hanterar nog inte Sig Sauer's i plast? ;-))

Show off från skådespelaren och mig vid en inspelning av en sketch för Partaj, Kanal 5.
Visas 2:a eller 3:e avsnittet trodde de.

Så stilla oron ni!

Eftersom jag aldrig kollar på TV så kanske det är dags nu då. Har du fått göra någon scen än med min gamla kollega Martin V ? Han frekventerar ganska ofta i Partaj tydligen.

Eftersom jag aldrig kollar på TV så kanske det är dags nu då. Har du fått göra någon scen än med min gamla kollega Martin V ? Han frekventerar ganska ofta i Partaj tydligen.

Kolla gärna!
Har ingen aning om han var med igår. Bara nya ansikten och snabba vändningar. Sen är jag rätt värdelös på namn... :-/

Det verkar som dem som sysslar med aktiehandeln har inte riktigt koll på vad de handlar, ibland.

Twitter (aktiepost TWTR) ansökte om börsnotering i fredags men aktier på Tweeter Home Entertainment (aktiepost TWTRQ) har gått upp, 1.500%. :eek: De har inget med varandra att göra.

TWTR Stock Up 1,500 Percent - Business Insider

Business Insider skrev:
Twitter filed to go public yesterday, choosing the stock ticker TWTR. Twitter shares are expected to start trading before Thanksgiving this year.

But it looks like some investors are a bit confused. A company called Tweeter Home Entertainment, which has the stock ticker TWTRQ, was up as much as 1,500% today, but fluctuated wildly. It ended the day up more than 684%.

Då var man hemma från London igen med lite "presenter" till sig själv och farsan som agerat taxi till Arlanda. 5 flaskor whisky och 2 flaskor gin.

Karuizawa, 31 years, #3555 , 60,6%
Kilchoman single bourbon cask, The Whisky exchange, #473 , D 2008, B 16/9/2013, 61%
Clynelish G&M Cask Strength, D 7/7/97, B 1/8/2013, 57,9%, #6482 och #6484
Clynelish Masterpiece, D 1996-10-01, B 2013, 1 av 351, 56,1%
Bunnahabhain 1988 Berrys bros & rudd, #4111 , Buteljerad 2013, 49,8%

Brandon's gin (något amerikanskt med numrerade flaskor från varje batch). Oerhört lättdrucken trots att den är på 46% (har jag för mig), gick att dricka rent utan några problem.
Dodd's gin, batch 010. Har inte smakat denna men blev tipsad av flera i shoppen om just denna gin som väldigt bra.

Ursäkta den dåliga kvalitén på bilden
1384200_10151607215030518_1403436417_n.jpg

Last edited:
Låter inte helt fel att åka 772 till LHR. Ser att det är G-YMMB som flyger idag. Hoppas karho får en trevlig flight och att palmen kan byta flight.

Tack, det var toppen. Speciellt för mig som aldrig flugit CW var det kul att flyga 772. Kan absolut tänka mig att testa BA på longhaul, fönsterplatserna speciellt kändes väldigt privata och "sovvänliga". Tyvärr ingen Palmen ombord dock, vad jag såg.

Tack, det var toppen. Speciellt för mig som aldrig flugit CW var det kul att flyga 772. Kan absolut tänka mig att testa BA på longhaul, fönsterplatserna speciellt kändes väldigt privata och "sovvänliga". Tyvärr ingen Palmen ombord dock, vad jag såg.

Jag fick inte byta flight tyvärr

Toppen