Senaste nytt

Fredagstråden™

Ska strax ta mig ut till Arlanda för att flyga till London över helgen, första besöket på T2 på 6-7 år för min del :)
Helgen ska spenderas med Whiskymässa i London.

Du är för tidig, jag åker ju mot Arlanda först 16:30! Dock med mål LHR T5, inte T2.

Mitt besök är ARN T2, kommer självklart att landa på LHR T5.
Åker 16:55, antar att du ska med BA781, står som B777 idag också. Man kanske ska fråga om att få åka med den senare flighten :)

Mitt besök är ARN T2, kommer självklart att landa på LHR T5.
Åker 16:55, antar att du ska med BA781, står som B777 idag också. Man kanske ska fråga om att få åka med den senare flighten :)

Trevligt! Ja precis, ARN T2-LHR T5, med 781. Skoj med B777, tur att man uppgraderade till CE. Om du bumpar bak dig en flight får du träffa fru karho också :)

Trevligt! Ja precis, ARN T2-LHR T5, med 781. Skoj med B777, tur att man uppgraderade till CE. Om du bumpar bak dig en flight får du träffa fru karho också :)

Får se vad de säger, har inget planerat i London ikväll iaf, kan lika gärna ta ett senare flyg om de tillåter detta :)

Blir kolhydratladdning ikväll, imorrn är det dags för Tjurruset. I år är starten på Tullinge flygfält och rekordmånga anmälda, närmare 10 000 löpare fördelade på 2 dagar. Ska bli galet kul, startar i 1:a startgrupp i år så nu ska det gå undan!

Låter inte helt fel att åka 772 till LHR. Ser att det är G-YMMB som flyger idag. Hoppas karho får en trevlig flight och att palmen kan byta flight. Själv spenderas kvällen och morgondagen på Yasuragi Hasseludden för lite avkoppling. Söndagen blir det kneg på akutmottagningen. Önskar en riktigt trevlig helg!

Toppen