Senaste nytt

SAS "Säkra EuroBonus Guld" kampanjlänk för alla

Bumpar min tidigare fråga, hur blir det för oss som redan idag är EBG? Återkvalar vi automatiskt om vi fullföljer detta erbjudande? D.v.s. behåller guldet även om vi inte skulle komma upp i tillräckligt många legs eller poäng?

Är 2st t&r till Prag det billigaste sättet att komma undan om man reser från ARN och kan åka alla dagar i veckan?

Har nu bokat ARN VCE i plus den lördagen den 19/10, avgång 14:45, tillbaka på ARN 20.35. Kostnad 3176:- Någon mer som hänger på? :cool: Kan ju bli ett litet minievent... :)

Är på, sitter i 1F bägge vägarna (därefter kan man ju ansluta till Praggänget på kvällen).
Liten brasklapp dock att jag måste fixa bort beredskapen den helgen men det brukar gå bra.

Hur är det med Vilnius / räknas det som Europa ?
Kommer att flyga Arlanda-Amsterdam-Köpenhamn-Vilnius-Köpenhamn-Arlanda ..
Räknas detta bara som en resa till Europa ?

Ah okej, då är jag med. Vi får väl se hur det går för det första av oss på BC som reser den rutten.

Jag bokade i fredags och körde min första GOT-ARN-PRG tur och retur igår. Då var jag ensam om att åka med vändande plan men som det ser ju ut kommer vi att bli några fler lördag den 19e när jag gör min andra tur.. :D
Trevlig purser som tyckte att det var lite roligt när jag kom ombord igen och satte mig på precis samma säte.

Bytte precis plats på mina flighter då jag hade mittenplats på 2 st. Man har gått från 2 rader till 5 :), undrar varför..?

Kan inte dessa två trådar slås ihop till en?

Är på, sitter i 1F bägge vägarna (därefter kan man ju ansluta till Praggänget på kvällen).
Liten brasklapp dock att jag måste fixa bort beredskapen den helgen men det brukar gå bra.
Trevligt! Då sitter du precis framför mig åt båda hållen :)

Toppen