Senaste nytt

SAS "Säkra EuroBonus Guld" kampanjlänk för alla

Det bästa är väl att kontakta SAS och fråga, och sedan posta svaret här så slipper resten av gänget som har samma "problem" fundera? Alternativt som du skriver, boka ny, och avboka den gamla :)

Som omväxling är det en legitim kampanj, så då vågar man ju fråga :)

Har nu bokat ARN VCE i plus den lördagen den 19/10, avgång 14:45, tillbaka på ARN 20.35. Kostnad 3176:- Någon mer som hänger på? :cool: Kan ju bli ett litet minievent... :)

Underbart... Undrar om det också gäller för en vän till mig, ex. LHR. 2 st t.o.r till Skandinavien + Finland ? Nåja, han är anmäld i vilket fall...

Mvh
/NotRyan

Har nu bokat ARN VCE i plus den lördagen den 19/10, avgång 14:45, tillbaka på ARN 20.35. Kostnad 3176:- Någon mer som hänger på? :cool: Kan ju bli ett litet minievent... :)

Den 19e går mini-eventet redan till PRG och fortsätter sedan till Monks. Det är otaktiskt att boka något som kommer tillbaka så sent... ;)

Tack för det!

En fråga: Stämmer min tolkning att redan bokade resor i plus mellan Norden och Europa under oktober automatiskt kvalificerar för denna kampanj?
Kollade med SAS Kundtjänst, och de sa att endast nya bokningar är giltiga för detta erbjudande. :( Blev dock ganska bra för mig iaf, då jag kunde boka samma resa en gång till och sänkte kostnaden på resan med 600:- :) Nu skall bara den gamla avbokas vilket inte funkar över internet just nu utan de vill att man skall ringa dem.

En liten tanke. Vill SAS säkra så många guld som möjligt nu inför EB 2.0? Kan det vara så att med alla dessa "uppbundna" EBG så försvinner många fördelar med dagens EBG som flyttas upp till EBD? SAS har dock säkrat X antal
trogna (?) resenärer ytterligare ett år?

Kan ju iofs ha motsatt effekt..

Last edited:
En liten tanke. Vill SAS säkra så många guld som möjligt nu inför EB 2.0? Kan det vara så att med alla dessa "uppbundna" EBG så försvinner många fördelar med dagens EBG som flyttas upp till EBD? SAS har dock säkrat X antal
trogna (?) resenärer ytterligare ett år?

Kan ju iofs ha motsatt effekt..

Jag personligen tror att SAS skulle göra bort sig om man nu erbjuder såpass många guldkort och allt vad det innebär för att sen "banta" ner guldkortet..
Förmodligen kommer nån fördel försvinna men man spelar ett farligt spel med sina kunder om man plockar bort för mycket.

Last edited:
Man kommer inte plocka bort men man kommer differentiera med hjälp av bokningsgarant, award seats etc etc. Jämför Aeroplan.

Skillnaden mellan EBD-EBG kommer för dagliga resan bli försumbar.

Toppen