A
Aurora
Guest
God fredag
Det var på ingen måte en god torsdag - i går - da jeg fikk telefon fra megleren som solgte leiligheta vår. Kontrakten er skrevet, men det er brått blitt litt "tull i systemet" og ekstramøter må til
For noe som overhodet ikke er vår feil, det er finansieringen til kjøper, og de som stod for finansieringen (en stor bank, hallo er det mulig) som har gjort noe tull. Dette har vi IKKE råd til og selvfølgelig måtte det komme dagen før MD80-eventet skulle legges ut for salg. Da ble vel siste MD80-tur min flight i September
Det er så vidt jeg tør å bruke penger på mat akkurat nå, og sånn blir det ut i neste uke. When shit goes wrong it really goes wrong, det er noe med det. Men voksenlivet er voksenlivet, og jeg har bestemt meg for at denne fine soldagen ikke skal ødelegges av det. Nå har jeg iallefall sovet lenge nok, så ut å se høstens farger blomstre
Forøvrig legger jeg ved dette bildet tatt for 1 uke siden fra den mest billedskjønne og spesielle øya jeg har besøkt i Kykladene. Welcome to Tatooine, anyone?
Det var på ingen måte en god torsdag - i går - da jeg fikk telefon fra megleren som solgte leiligheta vår. Kontrakten er skrevet, men det er brått blitt litt "tull i systemet" og ekstramøter må til
Forøvrig legger jeg ved dette bildet tatt for 1 uke siden fra den mest billedskjønne og spesielle øya jeg har besøkt i Kykladene. Welcome to Tatooine, anyone?