Senaste nytt

SAS Go/Plus, meny

Därmed naturligtvis inte sagt att det inte finns utrymme för stora förbättringar (ett understatement). Den mat jag hittills har ätit i SAS Plus har varit dålig.

Gjorde en liten roundtrip till BCN idag. Den vanliga helt ok frukosten samt en rostbiff- och potatissallad som faktiskt var god. Som en bonus fick jag även tipsa crew om BC.se, dom trodde jag hade levererat något viktigt dokument, men den verkliga anledningen var mer intressant ;)

Åt wrap idag x 2 på OSL-TOS-LYR. Måste säga att den var rätt god. Vi fick betala för öl.

Åt wrap idag x 2 på OSL-TOS-LYR. Måste säga att den var rätt god. Vi fick betala för öl.

De tar väl ändå inte betalt för lättöl?
För de har väl det också?
Lättöl räknas som läskeblask

Dessutom, bara för att SAS hänvisar till att alkohollagen tvingar dem att ta betalt ska man ju inte ta för givet
att det är sant eller att det inte går att hitta kryphål, det som däremot verkligen är sant är att de hellre
säljer än ger bort. ;)

SAS skryter med sin nya meny att den är så genomtänkt.

HUR kan man köra med vanliga rostbröd på mackorna. Finns det något tråkigare och osmakligare än "Trekantsmackor"? Speciellt när man inte har något val på inrikes!! Fyllningarna är OK.

Men kom igen lixom...

Sverige har en bra brödtradition och bör kunna bättre än så.

Ett gott surdegsbröd? Frörikt mörkt?

Visa någon form av ambitionsnivå...

SAS skryter med sin nya meny att den är så genomtänkt.

HUR kan man köra med vanliga rostbröd på mackorna. Finns det något tråkigare och osmakligare än "Trekantsmackor"? Speciellt när man inte har något val på inrikes!! Fyllningarna är OK.

Men kom igen lixom...

Sverige har en bra brödtradition och bör kunna bättre än så.

Ett gott surdegsbröd? Frörikt mörkt?

Visa någon form av ambitionsnivå...

Jag skulle inte säga att fyllningarna är OK. De är vidriga, oätliga. Men det är min åsikt.

Toppen