Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej jol ! Velkommen i klubben, jeg hører at vejret er vældig fint i København? Her i Hue har vi lige haft en afkølende regnbyge. Skal selv til CPH on 3 dage med SU via Saigon og SVO. Godt at høre om suppen, levn lidt til os andre

Mycket bra väder i köpenhamn och i skåne idag. Lite surt att åka iväg nu när det äntligen blir hyfsat väder.

Kvar i TG F lounge, ligger i soffan med iPad i ett eget rum med halvöppen vägg. Beställer in allt möjligt smått o gott samt har Wimbledonfinalen på tv. Livet är bra ibland! ;)

Kvar i TG F lounge, ligger i soffan med iPad i ett eget rum med halvöppen vägg. Beställer in allt möjligt smått o gott samt har Wimbledonfinalen på tv. Livet är bra ibland! ;)

Jag gillar överbemannad THAI First class lounge .i Bangkok. När jag var där sist var det bara tre passagerare inkl. mig men det fanns gissningsvis 15-20 THAI personaler bara i First class loungen.
Det är inte direkt som på Elgiganten på en lördag här. ;)

Ja service var mycket bra! Spenderade ca 10 timmar där och deras attention kan man inte klaga på!
Gillar även de privata rummen, perfekt vid en längre transit eller om man är en familj.

Ja service var mycket bra! Spenderade ca 10 timmar där och deras attention kan man inte klaga på!
Gillar även de privata rummen, perfekt vid en längre transit eller om man är en familj.

Var i Asien tar du vägen sen?
Själv är jag på TPE tom den 9:e, HKG 10-12:e BKK 12:e-14:e BC.se träffar händer nog i HKG & BKK som det ser ut nu.

Var i Asien tar du vägen sen?
Själv är jag på TPE tom den 9:e, HKG 10-12:e BKK 12:e-14:e BC.se träffar händer nog i HKG & BKK som det ser ut nu.

Hej, är i Shanghai resten av tiden (ca två veckor) innan jag flyger till Europa igen.
Sett att ni är några som styr upp träffar, men passar inte mig denna gång tyvärr.

Vi kan ta en träff. Jag är i Shanghai till på Söndag :) Har inte direkt några planer alla kvällar här förutom tor, fre och lördag. Var bor du någonstans? Jag bor på IC Shanghai Expo, strax söder om Nanpu Bridge på Pudong.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen