Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Köpte på mig några aktier och meddelande Inverstor Relations vilka snabbt informerade mig om att minsta innehav för att erhålla Elite Gold ligger på 200 aktier. Kommer komplettera med tillräckligt antal för att komma upp i 200, men det kan vara värt att veta för de som hoppas på guldstatus efter köp en en aktie.

Det där ändrades för ca 1 år sedan, innan dess så räckte det med 1 aktie. Gjordes dock om till minimum krav på 200 aktier. Står klart och tydligt på investor relations sidan och deras förmåner.

Har inte riktigt fått klarhet i hur det fungerar efter första året som aktieägare, blir jag nedgraderad till Silver då och kan endast uppgradera till guld på "vanligt" sätt eller får man guld igen om jag fortsatt har 200 aktier eller mer?

Har inte riktigt fått klarhet i hur det fungerar efter första året som aktieägare, blir jag nedgraderad till Silver då och kan endast uppgradera till guld på "vanligt" sätt eller får man guld igen om jag fortsatt har 200 aktier eller mer?
Man får skicka in ett nytt mail och visa att man har (kvar) aktierna, så blir man uppgraderad igen.

Jag fick det väldigt tydligt förklarat för mig att aktieinnehav bara gäller första året, jag "överklagade" men fick samma respons (samt att de var medvetna om att vissa hade fått guld även andra året men att detta var ett misstag), Dvs det tycks vara lite beroende på vem man pratar med.

Aha, det verkar vara rätt oklart vad som gäller,

Jag skickade bara in på nytt så fick jag ett nytt guldkort, nemas problemas.

Undrar om det spelar någon roll hur många nätter man bott? För mig detta år verkar jag landa på ca 30. Dvs. 5 nätter från ordinarie guld. Kanske de låter en glida förbi om man har aktier plus NÄSTAN 35 nätter?

Varför skulle det spela någon roll? Har du 200 aktier har du rätt att få CCG. Spelar ingen roll om du bott 34 nätter eller 0.

Menar om man redan haft ett år aktieköp-guld. Då folk här rapporterat att de inte fått förnyat.

Det är för att CC inte har koll, alternativt vill blåsa dig på vad som utlovats. Skicka in bevis på aktieinnehavet igen och ditt kort ska förnyas. Min tolkning är att det är konstant enligt nuvarande villkor om "perks".

Toppen