Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

På SAS' hemsida har de tagit bort den infon, annars hade jag ju matchat mot EBG. Men nu gick det ju fint med aktierna också. Min lilla Rezidorportfölj har dessutom stigit med 30% :)
http://www.sas.se/eurobonus/om-eurobonus/hur-fungerar/Medlemsnivaer/guld/Hotels/

Har den infon funnits på SAS hemsida? Det har jag faktiskt aldrig sett.
När jag matchade för två år sedan var det efter att ha läst här på forumet. Då fick jag till svar från CC att om jag fortfarande har EBG nästa år, så matchar vi dig igen. Fast sedan har jag kvalificerat mig genom antal stays och lär göra det i år igen.

Det jag kommer ihåg var att som EBG fick man rumsuppgradering i mån av tillgång (vilket jag nästan alltid fick, ibland t o m sviter) men efter det att SAS drog sig ur hotellbranschen så togs detta bort. Det var då jag valde att inte kreditera mina övernattningar till EB, utan endast köra på Goldpoints/Club Carlson.
Det var lite hårt i början med att t ex få det där superenkla enkelrummet på plan 1 på Radisson Arlandia, men efter statusmatchningen så redde ju det sig. :)

Jag har också köpt aktier idag och skickat in på deras mailadress - hoppas jag blir uppgraderad innan nästa vecka då jag skall vara hela veckan i ett av deras hotell

Tar ni bara en skärmdump av er depå och bifogar i mailet? Borde ju funka att köpa 200 st, ta en skärmdump och sedan sälja till samma kurs. Det enda man torskar då är courtaget men det kan man ju leva med. Billigt sätt att få Guld kort.

Tar ni bara en skärmdump av er depå och bifogar i mailet? Borde ju funka att köpa 200 st, ta en skärmdump och sedan sälja till samma kurs. Det enda man torskar då är courtaget men det kan man ju leva med. Billigt sätt att få Guld kort.

Eller så behåller man aktierna. +55% i år :)

Toppen