Senaste nytt

SAS Pointbooster

Kan även konstatera att även jag inte fått något email, så uppenbarligen tillhör jag inte den "riktade" gruppen denna gång. Min sambo (som knappt reser något numera) och några på jobbet (som reser väldigt mkt) har dock blivit inbjudna. Lite tråkigt för jag tycker det är en rolig kampanj :) För övrigt kan jag också konstatera att jag inte får erbjudanden/information från SAS i den omfattning som mina kollegor får :mad:

Jag tillhör också inte den riktade gruppen :(

Så man har ju två val, köpa lite extra patroner på inkclub :D eller så kan man ju hoppas på att nu när man kommer åka en hel del att man blir inbjuden nästa gång om nu inte den vänliga SAS reppen har någon positiv nyhet som i stil med att det finns några mail kvar att skicka ut eller att man även riktar sig till businessclass.se members ( hint hint nudge nudge)

+1 för dubbla basic points kampanjer för oss andra stackare som blir utan boost.

För övrigt kan jag också konstatera att jag inte får erbjudanden/information från SAS i den omfattning som mina kollegor får :mad:
En tips är du kollar på din EuroBonus profil att du har aktiverat e-post adress för reklam/kampanj mail. Tydligen själv hade jag lyckats sabba något så inte fått heller så mycket mail från SAS på sistone som jag undrat lite.

Det beror på hur du har frågat.

Är det en enkelresa? Svar: Ja.

Hur många flighter? Svar: 2 flighter.

AHO har rätt, jag beklagar att du fick fel information. Det räknas som 2 i PointBooster, vi ska se till att förtydliga detta på kampanjsiten under "Om PointBooster".

Dock räknas flyg med mellanlandning som har genomgående flygnummer som 1 leg (t.ex. STO-KRN med SK1048 som går ner i UME).

Mr Carter skrev:

För övrigt kan jag också konstatera att jag inte får erbjudanden/information från SAS i den omfattning som mina kollegor får

En tips är du kollar på din EuroBonus profil att du har aktiverat e-post adress för reklam/kampanj mail. Tydligen själv hade jag lyckats sabba något så inte fått heller så mycket mail från SAS på sistone som jag undrat lite.

Tack för tipset, dock hittar jag ingenting under min Eurobonus profil där jag kan aktivera en adress för reklam/kampanj e-mail. Däremot hittar jag under mina sidor/inställningar/e-postprenumerationer där jag kan anmäla mig till SAS nyhetsbrev....

Toppen