Senaste nytt

SAS Pointbooster

Jag får också all möjlig reklam som massor av billiga biljetter osv från SAS men de verkligt intressanta mailen som pointbooster verkar filtreras bort!?!

Mr Carter skrev:

För övrigt kan jag också konstatera att jag inte får erbjudanden/information från SAS i den omfattning som mina kollegor får

En tips är du kollar på din EuroBonus profil att du har aktiverat e-post adress för reklam/kampanj mail. Tydligen själv hade jag lyckats sabba något så inte fått heller så mycket mail från SAS på sistone som jag undrat lite.

Tack för tipset, dock hittar jag ingenting under min Eurobonus profil där jag kan aktivera en adress för reklam/kampanj e-mail. Däremot hittar jag under mina sidor/inställningar/e-postprenumerationer där jag kan anmäla mig till SAS nyhetsbrev....

För att ta del av kampanjer som PointBooster så måste man vara prenumerant av våra nyhetsbrev.

Du kan registrera dig på vår hemsida http://www.sas.se/erbjudanden/Nyhetsbrev/?WT.ac=start_nyhetsbrev-left

Last edited:
Jag har inte heller fått pointboostern. Lite irriterande. Anmälde mig till eventet men kom inte med (anmälde mig sista dagen dock). Fick influensan och kunde inte anmäla mig till träffen på Grand. Har varit EBG sedan 2001 och reser grymt mycket med SAS, blev tillfrågad om jag ville vara med och testa deras "smartpass" innan det lanserades till EBG. Tydligen så reser jag för mycket med SAS så det finns inget incitament för SAS att ge mig en pointbooster.
/Irriterad och sjuk Upintheair.

Är EBG och har inte fått pointbooster... har varit med tidigare och inte ändrat min profil vad gäller nyhetsbrev etc...

Har en fråga jag hoppas någon kan besvara snabbt. Jag har redan bokat de resor i business som jag angav i kampanjen. Skall dock på en privat weekend resa a' 4 sträckor som inte är bokat. Får jag då poängen, 2000 per resa om jag bokar business o räknas de till de economy resor jag har angivit??

Pointbooster challenge: Check!

:)

BiljettypUppskattat antal enkelresorGenomförda enkelresor
Economy (300 Extrapoäng)00
Economy Extra eller Business (2000 Extrapoäng) 1212
Enkelresor totalt 1212

Jag fick ett sms efter att jag gjort mina 2 första resor efter att jag anmält mig för pointboostern som sa "Du har nu bara 6 resor kvar för att nå..." sen har det varit tyst som i graven.

Sa inte SAS i mailet att de skulle upplysa oss löpande om hur man låg till? Som vanligt kommer jag inte ihåg hur många resor i respektive klass jag knappat in.

Jag undrar också hur jag ligger till... Tror bara jag har ett segment kvar. Någon som vet hur man kollar "saldo" eftersom det inte kommer något automatiskt?

Toppen