Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Kanske inte helt rätt tråd, men. För en knapp månad sedan fixade jag nytt guld genom att anmäla aktieinnehav. Idag ramlade silverkortet in. Verkar som att dom har lite långa ledtider. Någon annan nybliven aktieägare som fått ett silver kort? Misstänker att jag ska skriva till den mail adress som fixade mitt guld så att jag får rätt kort. Iofs ligger ju guld i min profil, men det ju alltid trevligt att titta på det fysiska kortet:cool:

Tror att du lär få ditt Guldkort så småningom.
Min fru som för andra gången statusmatchade till sig ett guldkort fick också sitt silverkort idag. Ungefär samma tidsram som i ditt fall.u

Jag fick också mitt silverkort i brevlådan idag trots att jag fått tillbaka guldstatus via statusmatch.

Fick också silverkort idag, men känner mig säker på att guldkortet (genom aktieköp) kommer inom några veckor.

Verkar ju onekligen som om det blivit något fel nånstans och de skickat guldnummer på silverlistan. Fick också ett silverkort trots guldstatus på hemsidan. Silver har jag aldrig haft så vet inte var det kommer ifrån...

Verkar ju onekligen som om det blivit något fel nånstans och de skickat guldnummer på silverlistan. Fick också ett silverkort trots guldstatus på hemsidan. Silver har jag aldrig haft så vet inte var det kommer ifrån...

Jag var guld genom aktieköp förra året och när det gick ut ramlade man ner till silver, antar att det är därför som jag fick silverkortet hem i brevlådan.
Jag matchade om till guld nu och har guldstatus, antar att det kortet kommer om ett tag.

Köpte på mig några aktier och meddelande Inverstor Relations vilka snabbt informerade mig om att minsta innehav för att erhålla Elite Gold ligger på 200 aktier. Kommer komplettera med tillräckligt antal för att komma upp i 200, men det kan vara värt att veta för de som hoppas på guldstatus efter köp en en aktie.

Toppen