Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Näe, det gör nog inte jag heller, men det är ännu sämre värde att spendera 1000kr på något som utger sig för att vara NC - du blir av med en massa pengar och får ingen vettig NC.

Dessutom vet jag inte var du shoppar QC-15, men du kan få köpa dem av mig för $350. Jag betalar bara $299 på Amazon... ;)
Ja, jag kollade också priserna på Amazon och min info var för gammal. $299+tax blir runt $326, inte så farligt längre.

Med tanke på att många på detta forum dricker Champagne för 2-3000kr på en lördagskväll så kan man ju nästan påstå att pengarna är bättre spenderade på ett par QC15 hörlurar…

Hittade QC 15 för samma pris ($299.95+tax) på Best Buy, Apple store och hos Bose själva. Köpte dom i Bose-affären och ska testa dom på ett skutt över pölen i morgon. :)

Hittade QC 15 för samma pris ($299.95+tax) på Best Buy, Apple store och hos Bose själva. Köpte dom i Bose-affären och ska testa dom på ett skutt över pölen i morgon. :)
Om ni har ändå tänkt att handla på dessa webbsidor, glöm inte att passa på att tjäna extra miles på någon av följande flygbonusprogram.

AAdvantage eShopping
Dividend Miles Store Front
Mileage Plus Shopping

• Apple Store: 1 miles/USD
  • Best Buy: 1 miles/USD
  • Bose: 3 miles/USD

Det verkar ju inte vara någon tvekan om att Boselurarna är riktigt bra, det kanske blir ett par sådana :)

En sak som jag undrar är, har någon här provat Denon AH-NCW500?

Inhandlade ett par QC15 och är överlag väldigt nöjd. Märker dock av ett sporadisk brus när lurarna är men inte inkopplade (bara noice cancelling på). Känner någon igen detta?

Inhandlade ett par QC15 och är överlag väldigt nöjd. Märker dock av ett sporadisk brus när lurarna är men inte inkopplade (bara noice cancelling på). Känner någon igen detta?

Sitter man i ett tyst rum men hörlurarna på så är bruset normalt, då det kommer från självaste brusreduceringen.

Köpte ett par QC-15 på Narita idag för 2000:- det bästa pris jag har sett någonstans, hade ett par Monster studio By DR DRE innan, dessa är ÖVERLÄGSNA, finns inget annat att säga. hade dem på precis hela flygningen utan att bli sjöblöt och överhettad om öronen + att dämpningen är riktigt riktigt bra!

Jag tänkte själv köpa ett par i New York men kom på att laddare ingår och stickproppen lär då vara anpassad efter landet den säljs i. Hur har du gjort med detta?

Toppen