Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

I dessa sommartider är luftfuktigheten högre än normalt, och likaså tenderar vi att svettas när det blir varmt. Ett tips för att hålla hörlurarna torra och fräscha är att kasta in en liten Silca Gel påse i fodralet. Har testat det under veckan och det har funkat utmärkt!

SilicaGelPack.jpg

Foto: Dpic.org

Last edited:
I dessa sommartider är luftfuktigheten högre än normalt, och likaså tenderar vi att svettas när det blir varmt. Ett tips för att hålla hörlurarna torra och fräscha är att kasta in en liten Silca Gel påse i fodralet. Har testat det under veckan och det har funkat utmärkt!

SilicaGelPack.jpg

Foto: Dpic.org

Ska testa! Är det bara jag som är nyfiken på vad som händer om man äter detta?

Jag skaffade ett par Bose QC15 inför sommarens långflygningar och jag blev riktigt imponerad av hur lurarna dämpade bakgrundsbruset och babblet från raden bakom mig. Hädanefter kommer Bose vara mitt ständiga resesällskap.

Köpte igår ett par Bose QC15. Mycket nöjd men blir till att testa dessa under flygningen till Bangkok på måndag.
Körde tidigare med Dr Dre Beats Executive.

Köpte igår ett par Bose QC15. Mycket nöjd men blir till att testa dessa under flygningen till Bangkok på måndag.
Körde tidigare med Dr Dre Beats Executive.

De kommer sitta som en smäck under sådana långflygningar! Brukar sova med dom på, de är nästan lika sköna som kudden :)
Dr Dre borde fokusera på att göra lite ny musik istället för att sälja hörlurar.

Bra val! Åkte Beatsen i soptunnan? ;)

Systern fick dom ;) haft en del problem med både studio och executive då det blir så sjukt varmt vid öronen...

De kommer sitta som en smäck under sådana långflygningar! Brukar sova med dom på, de är nästan lika sköna som kudden :)
Dr Dre borde fokusera på att göra lite ny musik istället för att sälja hörlurar.

Härligt o höra. Ja faktiskt.
Kommer med ett utlåtande på tisdag :)

Toppen