Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Ursäkta sent svar.
Man kanske borde köpa ett par då. Jag reser ju ganska regelbundet till USA så det är ju rätt långa resor. Ska snart till Seatle , så skulle kunna köpa ett par tills dess.
Kan ni rekommendera några lurar? Inte allt för dyra bara, helst runt 1000-lappen och inga in-ear tack. Om det ens är möjligt?

Kan ni rekommendera några lurar? Inte allt för dyra bara, helst runt 1000-lappen och inga in-ear tack. Om det ens är möjligt?

För 1000kr får du inga vettiga NC-lurar. Lägg lite mer pengar på dem och köp ett par Bose QC-15 eller något annat i den klassen, annars kan du lika gärna köpa något för 100 spänn på teknikmagasinet.

För 1000kr får du inga vettiga NC-lurar. Lägg lite mer pengar på dem och köp ett par Bose QC-15 eller något annat i den klassen, annars kan du lika gärna köpa något för 100 spänn på teknikmagasinet.
Altså allt eller inget med andra ord. Bose är upphajpade mer än de förtjänar. Jag ser värde i att lägga $399 på lurar endast om man reser mer än 10 långresor i economi om året(allt för att kunna ha en ROI under garantiperioden).

Näe, det gör nog inte jag heller, men det är ännu sämre värde att spendera 1000kr på något som utger sig för att vara NC - du blir av med en massa pengar och får ingen vettig NC.

Dessutom vet jag inte var du shoppar QC-15, men du kan få köpa dem av mig för $350. Jag betalar bara $299 på Amazon... ;)

$299,99 är standardpriset på Bestbuy i USA. Såg precis att dom har limited edition blåa nu som jag aldrig sett förut.
Fortfarande inte så snygga men värt varje krona.
Jag använder dom även som headset på jobbet då det ibland kan vara lite stökigt ljudmässigt på jobbet.

iphone-kabel ingår. För andra telefoner så går det köpa till som tillbehör.

Har Audio-Technica ATH-ANC7b varit på tal i tråden? För oss som inte är Bose-fan... :cool: De har dessutom en bättre variant; ANC9. När jag googlade på lite reviews verkar Audio-Technica stå sig mkt bra - speciellt i förhållande till pris.

Inte bara på flyget är de bra att ha... Chicagos tunnelbana eller vad man nu ska kalla det, eftersom vissa tåg går ovan jord och andra under, är ordentligt högljudd... Blev mycket trevligare att åka med ett par QC15. Fast här på forumet åker väl alla taxi... ;-)

/LinuxSam

Inte bara på flyget är de bra att ha... Chicagos tunnelbana eller vad man nu ska kalla det, eftersom vissa tåg går ovan jord och andra under, är ordentligt högljudd... Blev mycket trevligare att åka med ett par QC15. Fast här på forumet åker väl alla taxi... ;-)

/LinuxSam

Jag åker Öresundståg alldeles för ofta. QC15 är räddningen från stökiga tullare och stressade pendlare. Tyst kupé blir tyst.

Toppen