Senaste nytt

Turkish Airlines statusmatchar

Fick idag uppgradering till Miles&Smiles elite med giltighet 31 dec -14! Detta var hittills det enda mail jag fått sen jag ansökte om status match 11 dec. Tack Turkish Airlines!

Helt galet... Jag ansökte ungefär samtidigt och har inte hört ett ljud trots påstötningar, se tidigare inlägg. Så hoppet kanske inte är ute ändå? Jag har givit upp att kontakta dem något mer. Deras customer service har inte imponerat....

Dom har nog rensat i sin mail för jag fick en massa mail från dom för några dagar sedan. Jag blev statusmatchad i december med giltighetstid 31/12-14 och har redan fått ihop 24 455 p, 545p till så bör jag behålla guldet till 31/12-16 om jag har förstått reglarna rätt.

Fick en smärre chock imorse när det trillade in ett mail om att jag blivit matchad till elite, tom 31/12 2014. Ansökte i slutet på november förra året så handläggningstiden verkar ju vara galet lång, men bättre sent än aldrig, som jag brukar säga!=) Tack turkish!

Har testat att matcha i November, vart lovad det bara jag skickade in bild på kortet igen.
Har fått en del "godag yx-skaft svar" men inte någon matchning ännu.
Testar att påminna igen, händer det inte nått snart så får jag nog försöka med ett nytt ärende.

Jag fick med svar idag att jag var matchad. I mitt senaste mail för typ en månad sedan så hänvisade jag till att jag kontaktade dem första gången i december 2012.

Fick igenom min status matchning i morse trots att den skickades in efter årsskiftet. I och med att jag flyger TK Business till Asien i sommar så är kortet säkrat tills Januari 2017.

Någon som vet hur lång tid det tar för kortet att komma? Har en resa om två veckor, så det skulle vara kul att inviga kortet då :)

Jag fick välkomstpaket nr 2 med Elitekort till idag med posten, samma kortnummer och giltighetstid som det jag fick för någon månad sedan.

Toppen