Är det någon som har koll på customer service hos TK? Jag mailade dem i oktober om statusmatch, ingen reaktion. Jag hörde mig för igen i december och fick då en förfrågan om komplettering med skannat kort (som de redan fått). Därefter radiotystnad igen. Jag har återigen mailat för att se om någon lever därborta över huvud taget. Men inget svar.
Är de de jämt så här usla inom TK customer service? I så fall bävar jag för den dagen jag verkligen vill ha hjälp med något...
De levererar verkligen varierande service. För mig tog det ett dygn men andra har inte ens fått svar. Var mina argument vad de ville höra (hemflytt från Kina, byte av primärt flygbolag/FFP och kollar på alternativ, ett guldkort hade gjort TK ett självklart val) eller hade jag bara flyt?
För info... ännu ingen respons över huvudtaget på mina mail... Den 8 februari så gick de ut med ett mail om att alla customer service adresser slutar gälla och att man ska maila dem via hemsidan istället. Detta har jag gjort, fick direkt ett mottagningskvitto, sedan tvärtyst.
Fick idag uppgradering till Miles&Smiles elite med giltighet 31 dec -14! Detta var hittills det enda mail jag fått sen jag ansökte om status match 11 dec. Tack Turkish Airlines!