Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Hade en riktigt bra flygtur idag mellan ARN-ORD. Under de senaste 7 åren som jag flugit C över Atlanten var denna allra bäst! Maten var exceptionellt bra med löjromstoast till förrätt, stekt torsk till huvudrätt och som dessert hallon och citrontårta. Jag drack genomgående Champagne Henriot 2006 fram till desserten där jag valde Sauternes, Chateau Broustet 2009. Besättningen gjorde ett utmärkt jobb och var mycket tillmötesgående. Skall maila och framföra min uppskattning till SAS och särskilt tacka Christel Berglund som var mycket uppmärksam och serviceminded.
Överlag var hela flygningen en stor upplevelse. Tack SAS!

Hade du postat att du skulle över med den flighten i kommande flygningar-tråden? Jag satt ju och tittade bort över SK945 igår från AA loungen i T3...

Jag hade nämnt flighten i några andra trådar, fast det är ju klart om man är flygnörd ska kommande flygningar finnas tillgängligt :)

jag har fått jobba på sas 2 gånger från nrt-cph ekonomi/ pvg-cph buisness class dela ut bröd & etc

Hej alla,
SAS ni levererade idag igen! Vid gate 14 i HEL ikväll fick jag en upgrade. På den korta flygningen från HEL till ARN har uågrade inte så stor betydelse men det är tanken som är denna gång är viktigast. Gate personalen sa att du Tommy som flyger ju varje vecka minst en tur/retur från ARN till HEL och tillbaka så du ska få en seat i Economy Extra. Tack för det.
Tyvärr var flyget lite försenad på grund av tekniska problem, men under tiden vi väntade tekniker kom flygvärdinnan och serverade dricka till oss som satt i Economy Extra. Bra gjort - en liten grej men det var uppskattat när vi fick sitta och vänta samt bläddra tidningar.
Jag fortsätter att välja SAS före andra.
//Tommy

Toppen