Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Tog tre dagar för mig att få svar, sedan kompletterade jag med screen shot från internetbanken med vändande post då de inte kunde hitta mig i sina listor och då fick jag bekräftelse på dagen att de skickat meddelande till Club Carlson. Det tog sedan 5 dagar innan jag fick bekräftelsen från Club Carlson att jag blivit uppgraderad.

Körde du mot svensk kundtjänst på Rezidor eller CC? Jag har ju köpt på mig och ska behålla mitt guld:)

Det här med att investera i Rezidor verkar vara en god affär så här långt. Jag köpte i november för ca 22 kr och nu är vi uppe och nosar på 31-32! Såg också att det var någon bank som utfärdade köprekommendation.

Hmm, var ju inte länge sedan dom låg på 25 kronor, har inte tittat senaste månaden och nu är det ju dags för att fylla ut med lite aktier inom 1 månad också för att förlänga guld för min del.

Det här med att investera i Rezidor verkar vara en god affär så här långt. Jag köpte i november för ca 22 kr och nu är vi uppe och nosar på 31-32! Såg också att det var någon bank som utfärdade köprekommendation.
Man måste ju även ta in följande i kalkylen, uppgraderingar och bättre service, något som ännu inte är skattepliktigt i Sverige.

Man måste ju även ta in följande i kalkylen, uppgraderingar och bättre service, något som ännu inte är skattepliktigt i Sverige.

50% guldbonus icke att förglömma. 20 nätter á 200$ ger väl 40 000 p i guldbonus. Ska man köpa på sig dem från CC får man lägga ut 280$. Så även guldbonusen kan ge en hyfsad avkastning för oss som inte kommer upp 35 nätter:D

Toppen