Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Undrar vad som har hänt nu... loggade in på Clubcarlsson.com och såg att jag var nedgraderad till Silver.
Äger fortfarande över 200 aktier, vart ska man klaga för att få tillbaka min guldstatus?

Undrar vad som har hänt nu... loggade in på Clubcarlsson.com och såg att jag var nedgraderad till Silver.
Äger fortfarande över 200 aktier, vart ska man klaga för att få tillbaka min guldstatus?

Samma här. Det är första mars idag, det gamla kortet hade giltighetstid till och med februari. Jag har precis skickat iväg ett mail till investor.relations@rezidor.com och påpekat att jag är aktieägare så får vi se hur snabbt det går.

THE REZIDOR HOTEL GROUP - Aktieägarförmåner

Eller också kan du utnyttja att CC matchar EBG.

Hur ska man tolka detta?
Club Carlson skrev:
Uppgradering till Guld Elite-status kommer att gälla ca 10 arbetsdagar efter registrering. För att upprätthålla Elite-statusen måste medlemmarna omprövas årligen per programmets regler.

Jag har också åkt ner till Silver mentänkte köpa på mig så jag har 200 aktier.
Omkvalificerar man då?

Last edited:
Javisst men är det inte >200 aktier dvs 201 eller fler?

Enligt texten så ska det räcka med 200 stycken

Club Carlson skrev:
Rezidor bjuder in de aktieägare som äger minst 200 Rezidor-aktier till kundlojalitetsprogrammet Club CarlsonSM med ett direkt tillträde till Gold Elite-nivån, som normalt sett kräver ett visst antal övernattningar.

Tänkte inte utnyttja, EBG till det här om jag inte måste eftersom jag äger massa aktier.
Någon som vet att man får förmånen mer än ett år som aktieägare eller om man bara får det ett år på prov?

Tänkte inte utnyttja, EBG till det här om jag inte måste eftersom jag äger massa aktier.
Någon som vet att man får förmånen mer än ett år som aktieägare eller om man bara får det ett år på prov?

Flera år så länge du har aktierna.

Toppen