Tror det var från en intervju med Aroon+någon mer från EB från eurobonusguiden. De sa där att fokus var på Prem eco som ju faktiskt kommit men man kanske inte ska ta det på för stort allvar..Läst någonstans (osäker vart och vilken källa) för inte allt längesedan att man jobbar på att det ska bli möjligt att boka partner awards med kort varsel och möjligheten att kunna applicera 2 vouchers i samma bokning för bokningar med fler än 2 personer online.