Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Så som erbjudandet var formulerat så kan man tolka det som att alla resor med SAS inom perioden (jan ngt - mars ngt) omfattas, bara de är bokade senast 31 dec. Det förefaller ju något orimligt att även resor bokade före kampanjen ska gälla men det stod faktiskt inget om det så jag tror nog att det är fler än postaren som blir besvikna.

För det kan väl inte vara så att någon fått trippla statusgrundande poäng för sina resor trots att de varit bokade före 14 december? I så fall - rise!

Har också fått samtliga extra poäng reggad för flygningar som blev beställda under 14-31 dec som gjorda nu. Tack SAS för snabb registrering.

Denna kampanjen med trippla qualifying var ju inte dum. Nu är EBG redan säkrat för 2013/2014...droppat in mkt poäng i dagarna!
Vad gör man nu :)?!

Hej, nu blev jag fundersam - jag har slutdatum sista sep. Jag åkte nu i jan ARN - CPG - BKK i C-klass och anmäld till trippel. Resan gav mig 32400 x 2 = 68500 poäng vilket med mina tidigare poäng under året med råge räckt till EBG.

Nu ser jag här Tourist säger att Petters EBG sträcker sig fram till 2015? Nu e jag förvirrad, tydligen har jag missat ngt av det finstilta i avatalet om EBG.

Tacksam ifall ngn av alla experter på forumet kan klargöra hur det fungerar och vad som gäller.

Som sagt min period är från 1 okt till sista september och är nu EBG - men tills när, sep 2013, 2014 el 2015?.

Borde väl vara till och med sista november 2014 (status gäller två månader efter att kvalificeringsåret slutar)

EDIT: Sista december eftersom (som påpekas ovan) status gäller tre månader efter att kvalificeringsåret slutar. Sorry!

Tre månader. (Ni som uppnår EBG varje år behöver inte hålla koll så noga på det som jag, som klarar ungefär vartannat år, behöver...)

Gjorde två resor till London i januari som bokades mellan den 14 och 31 december, har fått in trippelpoängen endast för den ena. Bör jag avvakta eller ligga på likt blodhund för att få de där extra 5000 pinnarna?

Toppen