Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Bara en kommentar. Kan folk inte skriva ut vad flygplatskoderna betyder?
Visst jag kan kolla upp det men jag vet inte var SXM och FDF är.
Blir behagligare för mig att läsa bara.

Dem kan väl alla ;) säkert bland det mest sökta sedan vi blev en del av SkyTeam.

SXM - S:t Martin
FDF - Martinique

Men @palmen hur kommer du däremellan? Har sneglat på ö-hopping i Karibien, men tycker det varit lite svårt att hitta när man skall längre än grannön.

Dem kan väl alla ;) säkert bland det mest sökta sedan vi blev en del av SkyTeam.

SXM - S:t Martin
FDF - Martinique

Men @palmen hur kommer du däremellan? Har sneglat på ö-hopping i Karibien, men tycker det varit lite svårt att hitta när man skall längre än grannön.
Flightradar och titta avgångar så ser man vilka öar som kopplas ihop.

Har inte bokat något ännu men det som är på schemat är Antigua, Saba, Barbados och säkert några fler öar. Allt beror på om jag ska ticka länder eller chilla.

SXM trodde jag de flesta kunde.
FDF är ju mindre känd men väldigt frekvent nu med skyteam.

Men kan hålla med, undvika förkortningar kan absolut vara att föredra.

än värre, finns ju de som bara skriver ut flightnummer i stället för att skriva varemellan de flugit
bara byfånar memorerar fotbollsresultat i division 4 och flightnummer

Flightradar och titta avgångar så ser man vilka öar som kopplas ihop.

Har inte bokat något ännu men det som är på schemat är Antigua, Saba, Barbados och säkert några fler öar. Allt beror på om jag ska ticka länder eller chilla.

Japp, så jag gör. Men ser nu att du skriver Barbados och får ihop det bättre. Eller Guadeloupe kanske också får ett besök?

Tack för svaret. Ville säkerställa att jag inte missat något uppenbart knep. :cool:

Toppen