Senaste nytt

Stora ändringar till British Airways Executive Club fr.o.m 1-APRIL-2025

På ett annat forum står det att BA Club krupit till korset och infört nya bonusar som baserar sig på biljettyp. Så det är nu en kombination av priset OCH kabinklass/flexibilitet om jag förstår saken rätt. Då jag själv inte är medlem har jag inte riktigt satt mig in i detta men kommer det göra skillnad för de av er som är medlemmar och funderar på återkvalificering?

Detta var intressant. Antar att flera här har läst om ett stort gäng som fick sitt Gold förlängt utan att ha flugit, men sedan drog BA tillbaka det. Själv fick just ett mail där jag gratulerades till mitt Silver, har även uppdaterats i appen. Hade ingen aning om att dom körde soft-landing. Men vet inte om det hade gjort någon större skillnad? Hade kanske väntat till nästa år med att byta till Malaysian.

Detta var intressant. Antar att flera här har läst om ett stort gäng som fick sitt Gold förlängt utan att ha flugit, men sedan drog BA tillbaka det. Själv fick just ett mail där jag gratulerades till mitt Silver, har även uppdaterats i appen. Hade ingen aning om att dom körde soft-landing. Men vet inte om det hade gjort någon större skillnad? Hade kanske väntat till nästa år med att byta till Malaysian.

British Airways har under mycket lång tid gjort soft-landing som en policy. I december 2024 och april 2025 bekräftade flygbolaget att de fortsatte med soft-landing.

Toppen