Senaste nytt

SAS Webshopping

Ah, förstås! Vore fint om dom kunde köra en drive till 3 för poäng i alla fall då.
Lär nog komma men låter lite mer som att det kommer ges om man har abonnemang men får hoppas det även blir nån form ”sign up” också, liknande Fortum. Gav(ger?) väl 6000 och sen 250 i månaden.

Om man fått poäng för ett mobilabonnemang efter cirka en månad fast det står att man ska vara kund tre månader, är det då säkert att avsluta abonnemanget eller kan de dra tillbaka poängen?

Om man fått poäng för ett mobilabonnemang efter cirka en månad fast det står att man ska vara kund tre månader, är det då säkert att avsluta abonnemanget eller kan de dra tillbaka poängen?

Det är dumt att utmana ödet. Stanna kvar i 3 månader. Var girig, men inte för girig.

Kort svar: Ja, de kan dra tillbaka poängen- och även alla andra poäng du någonsin tjänat ifall de anser att du har aktivt brutit mot reglerna (har hänt andra).

Insåg just att jag har nog haft samma elbolag i dryga halvåret nu, och så kan man ju inte ha det. :rolleyes:
Är det någon som vet något elbolag där man kan få till några poäng? Hottar dock inget på deras sida...

Insåg just att jag har nog haft samma elbolag i dryga halvåret nu, och så kan man ju inte ha det. :rolleyes:
Är det någon som vet något elbolag där man kan få till några poäng? Hottar dock inget på deras sida...
Gå in under ”hus och hem” på SAS onlineshopping så hittar du flera alternativ. Och så finns ju alltid Fortum också på företagets egna sajt.

1776582941132.png

1776582983588.png

Last edited:
Toppen