Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september 2024

Yes och SAS börjar med A330 till Blåkulla också, det är sant jag lovar!!!
Vet någon vilken av dagens avgångar som har widebody? Det är väl knappast alla?

Screenshot_2026-04-02_12-10-55.png

Det ser ut som att det finns massor av platser till Las Vegas med Virgin, till/från LHR eller MAN okt.-mitten av december.
(Mer om man söker till/från ARN än direkt LHR/MAN)
Jag säger "ser ut som" för jag kunde inte boka det jag ville och när jag ringde för att boka såg kundtjänstmedarbetaren nästan ingenting av det jag såg.
Efter 20 minuters letande hittade vi till slut 2 platser dit och tillbaka som passade.
Sjukt...
Kanske läge att kolla andra Virgin destinationer om det är likadant där?

Last edited:
det är korrekt, och vill man ha en specifik dag så räcker det med att vara ute i god tid då man VET att 2 biljetter i business släpps på varje avgång så planerar man i tid får man exakt det man vill ha. Sen så är det tyvärr de två biljetterna som släpps och sen är det över, men hellre någon slags tydlighet och garanti än tombolan vi lever med hos SAS.
Släpps det verkligen två business platser på ALLA SAS flyg? Skulle inte tro det.

Någon vet vilket klockslag Finnair släpper sina C platser? Är det verkligen att de släpps dagligen, eller kan det vara så att, till exempel, imorgon släpper de 2 plats i C mellan Stockholm och NYC för både 9de och 10de april 2027?

Någon vet vilket klockslag Finnair släpper sina C platser? Är det verkligen att de släpps dagligen, eller kan det vara så att, till exempel, imorgon släpper de 2 plats i C mellan Stockholm och NYC för både 9de och 10de april 2027?
Alla flygbolagen jag bokat med så har det varit vid midnatt där bolaget är baserat. T ex ANA behövde jag utgå från Tokyo's tid 00.00

Toppen