Yes och SAS börjar med A330 till Blåkulla också, det är sant jag lovar!!!Sjukt. Nöp ett par biljetter med Singapore Suites. Kul att SAS kör samarbete med Singapore Airlines!!
Visa bifogad bild 174026

Yes och SAS börjar med A330 till Blåkulla också, det är sant jag lovar!!!Sjukt. Nöp ett par biljetter med Singapore Suites. Kul att SAS kör samarbete med Singapore Airlines!!
Visa bifogad bild 174026

Vet någon vilken av dagens avgångar som har widebody? Det är väl knappast alla?Yes och SAS börjar med A330 till Blåkulla också, det är sant jag lovar!!!![]()
Riktiga häxor åker privatjetVet någon vilken av dagens avgångar som har widebody? Det är väl knappast alla?
Visa bifogad bild 174052

Släpps det verkligen två business platser på ALLA SAS flyg? Skulle inte tro det.det är korrekt, och vill man ha en specifik dag så räcker det med att vara ute i god tid då man VET att 2 biljetter i business släpps på varje avgång så planerar man i tid får man exakt det man vill ha. Sen så är det tyvärr de två biljetterna som släpps och sen är det över, men hellre någon slags tydlighet och garanti än tombolan vi lever med hos SAS.
Nej verkligen inte. @intressenten jämför hur det ser ut hos Finnair (som släpper 2 platser i C på alla avgångar).Släpps det verkligen två business platser på ALLA SAS flyg? Skulle inte tro det.
men hellre någon slags tydlighet och garanti än tombolan vi lever med hos SAS.
Alla flygbolagen jag bokat med så har det varit vid midnatt där bolaget är baserat. T ex ANA behövde jag utgå från Tokyo's tid 00.00Någon vet vilket klockslag Finnair släpper sina C platser? Är det verkligen att de släpps dagligen, eller kan det vara så att, till exempel, imorgon släpper de 2 plats i C mellan Stockholm och NYC för både 9de och 10de april 2027?
För SAS har det tidigare släppts midnatt från avreseflygplats, inte var flygbolaget är baserat (CET).Alla flygbolagen jag bokat med så har det varit vid midnatt där bolaget är baserat. T ex ANA behövde jag utgå från Tokyo's tid 00.00
Hmm, nu när jag tänker efter så har det varit så för mig några gånger, men i vissa fall har det varit både och hos ett flygbolag (beroende på rutt)För SAS har det tidigare släppts midnatt från avreseflygplats, inte var flygbolaget är baserat (CET).