Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september 2024

Någon vet vilket klockslag Finnair släpper sina C platser? Är det verkligen att de släpps dagligen, eller kan det vara så att, till exempel, imorgon släpper de 2 plats i C mellan Stockholm och NYC för både 9de och 10de april 2027?

Jag är nästan säkert att det är midnatt i Finland, eller så var när jag bokat slutet på 2024.
Och det var en flyg från Singapore till Helsinki.

Det är alltid 2 platser för just den dagen.
Så nej det blir inte 9 och 10 samtidigt i ditt fall.

Det ser ut som att det finns massor av platser till Las Vegas med Virgin, till/från LHR eller MAN okt.-mitten av december.
(Mer om man söker till/från ARN än direkt LHR/MAN)
Jag säger "ser ut som" för jag kunde inte boka det jag ville och när jag ringde för att boka såg kundtjänstmedarbetaren nästan ingenting av det jag såg.
Efter 20 minuters letande hittade vi till slut 2 platser dit och tillbaka som passade.
Sjukt...
Kanske läge att kolla andra Virgin destinationer om det är likadant där?

SK-IT + Virgin = Grrr!

Bokade online till CPT, betalade och allt såg bra, några sekunder efter att jag fått bekräftelsen/biljetten som e-post
fick jag ett nytt meddelande "bokningen kunde inte genomföras, pengarna har dragits men kommer att återbetalas"
Jag ringde och frågade vad som stod på och om de såg några platser och kunde bokat.
"Det är avbokat därför att platserna inte kunde bekräftas med Virgin, och nä jag ser inga platser, och det har varit liknade problem med just Virgin på senaste tiden, det som visas online stämmer inte"

Last edited:
Toppen