Jane Insane
Medlem
Trevligt med lagrade viner på glas.
Bon Vivant, Silja Serenade.
Bon Vivant är väl rent generellt ett pro tip för att få ganska trevlig mat och dryck till rimlig peng i en måhända lite oväntad miljö (dvs finlandsfärja).
Trevligt med lagrade viner på glas.
Bon Vivant, Silja Serenade.
Det var som en referens (jag tycker ju att Clouet är en bra champis för sin prisklass) och sen var det ju för ynglingen att prova sabrering. Vi gjorde tyvärr det med en amazone häromåret men flaskan exploderade.
Vi har sabrerat ett otal gånger och aldrig haft någon flaska som exploderat.... Kanske bara haft tur....Jag har sabrerat en gång - bara för att testa - (med en champagnesabel från SAS Goodiebag via diamond när det fanns) det gick bra och var roligt, men hade skyddsglasögon och ostronhandske på eftersom jag vet att det ibland händer att flaskan exploderar. Det var dessutom en billig flaska...
Hade inte kunnat hålla mig...och 1 krona har hört att den är för färsk att dricka nu ? Jag gillar mest Krug för färdig att konsumera
Köp 2 flaskor för 30.000:- jämt!och 1 krona har hört att den är för färsk att dricka nu ? Jag gillar mest Krug för färdig att konsumera