Min med....men vi har nog lite andra intressen i livet.....
Kanske, vill inte du gärna äta högkvalitativt kött som det vet var det kommer ifrån? Det vill jag åtminstone och då är själv bäste dräng.Min med....men vi har nog lite andra intressen i livet.....
Visa bifogad bild 173862
Absolut men har ingen som helst kunskap om hur man vaskar fram det....Kanske, vill inte du gärna äta högkvalitativt kött som det vet var det kommer ifrån? Det vill jag åtminstone och då är själv bäste dräng.
Vestiaire är typ som Vinted, dvs en marknadsplats där folk kan kränga beggade saker. Skulle säga att det är mer riskabelt att handla därifrån än på Blocket… Jag hade själv inte tagit risken, eftersom jag tvivlar Vestiaire kommer vara särskilt hjälpsamma om något går snett.Hej,
Skrämmer liv i denna tråd igen med en fråga. Är på jakt efter en äldre Omega Constellation, typ en sådan som är bifogad som bild.
Visa bifogad bild 173857
Ligger ute med en bevakning på Auctionet men de verkar komma ut väldig få av dessa (skall ha vit tavla/rst ur, inget guld å annat tjafs) sedan hittade jag några från utlandet på hemsidan Vestiaire Collective .
Är det ngn av er som har ngn info om det företaget? Vågar man handla därifrån?
Mvh Dick
Hej,
Skrämmer liv i denna tråd igen med en fråga. Är på jakt efter en äldre Omega Constellation, typ en sådan som är bifogad som bild.
Visa bifogad bild 173857
Ligger ute med en bevakning på Auctionet men de verkar komma ut väldig få av dessa (skall ha vit tavla/rst ur, inget guld å annat tjafs) sedan hittade jag några från utlandet på hemsidan Vestiaire Collective .
Är det ngn av er som har ngn info om det företaget? Vågar man handla därifrån?
Mvh Dick