Tyvärr inget på vagnen vid frukost, men 3 timmar flygning så skall se till att få ett glas eller 2Lite morgonchampagne som piggar upp också?
Tyvärr inget på vagnen vid frukost, men 3 timmar flygning så skall se till att få ett glas eller 2Lite morgonchampagne som piggar upp också?
Så min förhoppning om att man som på lounghaul får ett glas när man sätter sig förekommer inte?Tyvärr inget på vagnen vid frukost, men 3 timmar flygning så skall se till att få ett glas eller 2
Nej tyvärr, men undrens tid kanske inte är förbi så vi får påverka och kanske dom lyssnar.Så min förhoppning om att man som på lounghaul får ett glas när man sätter sig förekommer inte?![]()
Scannade QR koden och lämnade feedback om det precis. Gör gärna du det också när du får tid.Nej tyvärr, men undrens tid kanske inte är förbi så vi får påverka och kanske dom lyssnar.
Frallan skulle kunna vara "varm" enligt ovan.Ny lådform men innehållet ser ut som förr... men å andra sidan, vad kan man göra med en basic-frukost?
Ser fram emot rapporter om varmmaten.
Tyvärr var det precis det den var, inplastad och lätt svettig. Men som sagt på en flight på 30 minuter. Den jag sitter på nu var det som utlovat.Frallan skulle kunna vara "varm" enligt ovan.
Man får hoppas det inte var en svettig inplastad ostmacka.
JappVar ägg sufflén varm?
Så pinsamt dåligt! Ifs kör KLM också låda i business men riktiga porslinsmuggar.Nu är vi luften. Wifi på planet. Frukostlåda med smörgås, yougurt, müsli, juice och kaffe! Gardinen är fördragen. Återkommer med rapport från nästa flyg på plats 1D