Westerberg
Medlem
Om ingen rapporterar CDG innan mig i mitten av oktober så återkommer jag med återkoppling!Enligt uppgift skall det serveras varm mat på CDG, AMS och LHR trots att tiden ”är för kort” för detta
Om ingen rapporterar CDG innan mig i mitten av oktober så återkommer jag med återkoppling!Enligt uppgift skall det serveras varm mat på CDG, AMS och LHR trots att tiden ”är för kort” för detta
Har man flaggat för varm eller kall frukost?Det beror troligen också vilken tid på dygnet du reser om det blir kall eller varm måltid![]()
Har man flaggat för varm eller kall frukost?
Vilka andra måltider kan tänkas vara kalla?
EconOMYGenom massa hittepå koder kan ju ingen av er klaga p åatt ni inte fick rätt service. SAS kan ta fram en liten hemlig lapp som säger vad OMY, NESS, IUM etc. betyder.
Oavsett det. Hoppas ni som får testa Business imorgon får en trevlig upplevelse och återrapporterar hur det blev.
Pappmugg och papplåda…Nu är vi luften. Wifi på planet. Frukostlåda med smörgås, yougurt, müsli, juice och kaffe! Gardinen är fördragen. Återkommer med rapport från nästa flyg på plats 1D
Vilket antiklimax. Så mycket som det har hypats och ändå envisas de med den jäkla papperslådan.Nu är vi luften. Wifi på planet. Frukostlåda med smörgås, yougurt, müsli, juice och kaffe! Gardinen är fördragen. Återkommer med rapport från nästa flyg på plats 1D
Ny lådform men innehållet ser ut som förr... men å andra sidan, vad kan man göra med en basic-frukost?Nu är vi luften. Wifi på planet. Frukostlåda med smörgås, yougurt, müsli, juice och kaffe! Gardinen är fördragen. Återkommer med rapport från nästa flyg på plats 1D