Senaste nytt

SAS nya hemsida

Förutom att den här spärren är idiotisk så är det väl lite väl långt att vänta… nån som vet en lösning?

Attachments

• IMG_6183.png
    IMG_6183.png
    336,5 KB · Visningar: 153
Ny telefon (iPhone) och nu drabbas jag av följande hela tiden efter ett fåtal sökningar. Med tidigare telefon (Google Pixel) var det mer normala cooldown-tider. Någon med tips? Kör inte vpn.
IMG_0002.jpeg

Har råkat ut för liknande. Jag misstänker att de vill komma åt awardfares (och liknande sidor), som kör en jävla massa sökningar. Men problemet är väl att de sidorna är grymma på att hitta lösningar, och det än mer tvingar oss vanliga att söka via just sådana lösningar (för just nu är det typ helt omöjligt att ens söka lite)…

Har råkat ut för liknande. Jag misstänker att de vill komma åt awardfares (och liknande sidor), som kör en jävla massa sökningar. Men problemet är väl att de sidorna är grymma på att hitta lösningar, och det än mer tvingar oss vanliga att söka via just sådana lösningar (för just nu är det typ helt omöjligt att ens söka lite)…
Aldrig råkat ut för med tidigare telefon eller via dator. Då har det varit rimliga tider typ 10-90 sek. Hade inte ens gjort många sökningar, bara klickat mig igenom typ tio datum…

Har du aktiverad icloud private releay på din iphone? kan kanskje lure det til litt..
"Privat reläservice på iCloud, en del av en iCloud+-prenumeration, hjälper till att skydda din integritet när du surfar på webben i Safar på Iphone/Ipad/macbook"
Skjermbilde 2025-09-26 kl. 18.27.04.png

Toppen