Res till NYC tre helger. Om du får igenom en OT till C går det fortare.
Manchester
Hej på er!
Jag har varit inställd på att inte förnya mitt EBG men kanske kommer på andra tankar.Jag behöver få ihop 28000p fram till 30/3. Ge mig tips..
Hör av dig om det blir Manchester, befinner mig där titt som tätt för närvarande, så kan jag säkert ordna med en liten guidad turJag är inne på Dublin, Manchester eller Birmingham just nu. Tack!
Behöver minst 3 segment i slutet av februari, billigaste sättet att skrapa ihop det? Helst över dagen, så snabbt som möjligt. Några förslag från göteborg? Och helst helg.
GOT-ARN-CPH-GOT. Borde vara billigast och är smidigast.
Hur får jag till en sådan routing?
Du gör såhär, du bokar på tex expedia den 16/2 från got till cph och 16/2 från cph till arn. Välj flera resmål för att lyckas med detta.
Sen åker du in till stockholm C och checkar in på ett hotell, besöker http://www.businessclass.se/lounger/8796-planering-8-e-inofficiell-bc-stockholms-traeff.html (glöm in bocka i att du kommer 16/6) och sen bokar du en till biljett hem på söndagen. Går på 2000 kr ca för flygresan, sen beror de på vilket hotell du bokar och hur många öl du dricker hur dyrt det blir totalt![]()