Får denna:
Helt plötsligt så funkar det inte ens att logga ut/in eller rensa kakor...Logga ut och logga in igen. Den där buggen har varit där i flera år och återkommer då och då. Fruktansvärt irriterande att den finns trots att man accepterar kakor.
Jag klickade på den igår kväll från fyra olika browsers, både desktop och mobil, och kan bekräfta att knappen är ett psykologiskt experiment (som jag troligen fallerade).Oh.My.god!
Funktionen som BC:are saknat mest är tillbaka!
Visa bifogad bild 167913
Det händer visserligen inget när jag klickar på den, men uj vad fin den ändå är!![]()
Den tickar upp antalet röster på ärendet i SAS Jira-instans. Tillräckligt många klick = den tilldelas till utvecklare.Jag klickade på den igår kväll från fyra olika browsers, både desktop och mobil, och kan bekräfta att knappen är ett psykologiskt experiment (som jag troligen fallerade).
Yes, funkar! Den lirar inte längre helt med Awardfares Fly Premium-kalkylator (fast med Find-Replace för avbokade poängresor så stämmer det mestadels!), men oavsett gott att rådatan nu är tillgängligTesta nu, funkar för mig, de måste haft en 'lurker' här!
Bara idag? SAS har IT-strul läste jag så kanske fungerar senare när det är löst?!?Jag kan inte uppgradera med päng på nya hemsidan, den bara kräver att jag ska logga in igen (är såklart inloggad). Någon idé?