Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Annan slutstation än man startat från måste bokas via telefon. Det går (iaf tidigare) att boka annan avresestation på hemresan online. (Båda i kombination är inte tillåtet)

Edit: Destination open jaw har alltså iaf tidigare gått att boka online, medan origin open jaw kräver ett samtal.
Skall jag alltså kunna boka open jaw på destinationen online? Jag försöker boka tex ut till Chicago och hem från Washington, Köpenhamn på båda ändarna, men får det inte att funka online?!

Skall jag alltså kunna boka open jaw på destinationen online? Jag försöker boka tex ut till Chicago och hem från Washington, Köpenhamn på båda ändarna, men får det inte att funka online?!
Det försvann tyvärr från näst senaste omgörningen av hemsidan. Man måste ta det på telefon eller boka två enkelresor.

Jag har inte för avsikt att provboka något nu, men när jag söker efter resor så går det (till slut), men jag var tvungen att aktivera betalmedel "poäng" direkt från sidan där man väljer flyg (tidigare än så resulterar bara i något fel).

Edit: Testade att logga in och göra om manövern, det krävdes tre omsökningar för att få upp priserna i poäng (börja inte från scratch igen, klicka bestämt i poängvalet och sedan sök). Jag noterar att FlyPremium inte fungerar. Det gick även att gå vidare till sidan med resenärsuppgifter, men där avbröt jag.

Attachments

• IMG_0275.png
    IMG_0275.png
    398,9 KB · Visningar: 15
Last edited:
Jag har haft strul med revenue också idag, men i Firefox så kan jag välja mina avgångar/klass men när jag klickar vidare så händer ingenting. Samman för awards/poängbokningar.

Jag har inte för avsikt att provboka något nu, men när jag söker efter resor så går det (till slut), men jag var tvungen att aktivera betalmedel "poäng" direkt från sidan där man väljer flyg (tidigare än så resulterar bara i något fel).

Edit: Testade att logga in och göra om manövern, det krävdes tre omsökningar för att få upp priserna i poäng (börja inte från scratch igen, klicka bestämt i poängvalet och sedan sök). Jag noterar att FlyPremium inte fungerar. Det gick även att gå vidare till sidan med resenärsuppgifter, men där avbröt jag.
Ok, för vara mer bestämd i mitt tryckande... för jag är på sidan där man väljer flyg, och ändrar från pengar till poäng och trycker sök. Sidan laddas om, men visar fortfarande pengar.

Toppen