Nu killgissar jag, men jag tror det är en HUACA, läser mer och mer om konstiga medarbetare på kundtjänst.Åkt på en ändring i en award långt fram i tiden, där boknignen nu är "trasig" då det nya alternativet inte sitter ihop (ankommer LHR efter att flyget från LHR går).
Pratade med SAS och de säger att de inte kan avboka enbart utresan och behålla hemresan, vilket skulle vara helt ok för mig.
Är det en fråga av HUACA eller finns det begränsningar nu på att man inte kan boka av en del av resan om man bokat som tur och retur?
Åkt på en ändring i en award långt fram i tiden, där boknignen nu är "trasig" då det nya alternativet inte sitter ihop (ankommer LHR efter att flyget från LHR går).
Pratade med SAS och de säger att de inte kan avboka enbart utresan och behålla hemresan, vilket skulle vara helt ok för mig.
Är det en fråga av HUACA eller finns det begränsningar nu på att man inte kan boka av en del av resan om man bokat som tur och retur?
Kanske nya tallin?
Sist jag boka 241 kom jag till Polen (Kanske nya tallin?) fick riktigt bra hjälp
Testade ringa in idag istället.Åkt på en ändring i en award långt fram i tiden, där boknignen nu är "trasig" då det nya alternativet inte sitter ihop (ankommer LHR efter att flyget från LHR går).
Så här ser informationen ut hos SAS numera: https://www.sas.se/eurobonus/poang/anvand/partnerbonusresor/Feeder Flight.
Några frågor om Feeder Flight och SAS Eurobonus.
Ska besöka New York, men hittat en passande hemresa från Toronto, Kanada.
Är det möjligt att lägga till en feeder flight från NYC till Toronto ? Blir det samma "zone" eller vad man ska säga?
(Under förutsättning att det finns Eurobonus flighter, så att säga)