Varför skulle dettta innebära en kvalitetshöjning på frukosten? Kan lova dig att det inte blivit en standardhöjning på Radisson. Bara ett sätt att smyghöja marginalen.Man får väl hoppas detta innebär en kvalitetshöjning av Scandics frukost.
Åt på Scandic Haymarket vid Hötorget för någon vecka sedan tack vare mitt EBD/True Friend status. Gratis för mig, men definitivt inte värt de 305 kr det hade annars kostat... nu vet jag inte om hotellgästerna betalar ett lägre pris än kunden som går in från gatan. Automatjuice, rå ananas, tråkig vattenmelon, pulveräggröra, billigt bake-off bröd. Ingen tidning vad jag kunde se.... det enda som var bra var omeletten. Men värt 305 kr, aldrig någonsin.
Mindre trängsel? Kanske inte så de menar, men vore bättre upplevelse för mig iaf.Varför skulle dettta innebära en kvalitetshöjning på frukosten? Kan lova dig att det inte blivit en standardhöjning på Radisson. Bara ett sätt att smyghöja marginalen.
Naivt att tro att detta skulle gynna någon annan än Scandic, möjligen som nån sagt att vi kan se lite mindre trängsel men annars inget. Scandic tjänar inte ett öre på att höja standarden på frukosten och börja ta betalt, de tjänar heller inget med att sänka rumspriser eller liknande.
...eller tar bort det helt.Detta är bara en smyghöjning av priset, inget annat. Undrar när de börjar ta betalt för Wifi?