Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Är det någon som kör Betalo + Amex Platinum Points Plus?

Om jag räknar rätt blir det lite över 21 öre per EB poäng (4x) dvs inte alls värt. Men jag är nyfiken om någon lyckas räkna hem det genom växling till ett annat program t.ex. Hilton.

Nej det stämmer inte. Jag har provat samtliga denna vecka för att se hur det ligger till. Billo ger fortfarande poäng. Övriga (inkl L) är stoppade.
Har jag väntat 10 dagar med att svara dig, för att verkligen vara säker på att det inte droppar in några poäng i efterhand. Tyvärr har det inte gjort det. Kan ju vara en tillfällighet med just den transaktionen. Nu testade jag igen vid denna månads räkningsbetalningar och noterade att det i aviseringen från appen vid dragningen igår inte stod "kontantuttag" som förra gången. Vi får hoppas det stämmer. Kommer inte kontakta kundservice och klaga. Poängjägarens motto bör vara "you win some, you loose some".

Är det någon som kör Betalo + Amex Platinum Points Plus?

Om jag räknar rätt blir det lite över 21 öre per EB poäng (4x) dvs inte alls värt. Men jag är nyfiken om någon lyckas räkna hem det genom växling till ett annat program t.ex. Hilton.
Dåligt värde för nästan varje poängvaluta när man jämför med kostnaden att köpa poängen rakt av. Ser inget större värde i att mynta Amex-poäng via Betalo/Bill Kill. Har man en hög organisk spend eller möjlighet att dra stora utlägg via jobb/egen firma så är Points Plus toppen.

Toppen