Man måste numera fråga efter det som jag förstått det, men det ingår.Ingår Amex Elite fortfarande? Tycker jag läst andra skriva att det är borttaget. Man får typ 4-5 Amex gold extrakort istället.
Aha bra. Får göra det efter att jag fått mitt då!Man måste numera fråga efter det som jag förstått det, men det ingår.
En annan fråga: ngn som använder concierge aktivt idag? Från gamla inlägg ser man att en del varit missnöjda med tjänsten
Just så heter det. Hur fungerar den?Inget att vara missnöjd med då det inte finns någon concierge
Travel och Lifestyle finns mellan 9-18
Du skickar mail eller ringer och sen säger de att de återkommer eller hjälper dig direkt i telefon. Brukar gå snabbare att googla eller kolla upp det själv samt att de inte får lägga in ditt kort eller debitera det någonstans så ställen där man behöver boka ett bord genom att lägga in ett kort går ej.Just så heter det. Hur fungerar den?
Så sur på dem för detta "det är samma procent för tillägget som för platinum - centurion tjänar ju mer poäng"...Ingår inte. Kostar 5000kr extra. Såklart inte billigt men om man ändå har Centurion så tycker jag absolut man ska ha det. Precis som att jag aldrig ser någon anledning att ha Platinum utan Points Plus.
Ja den känns väldigt konstig faktiskt. Borde ju ingå rakt av kan man tyckaSå sur på dem för detta "det är samma procent för tillägget som för platinum - centurion tjänar ju mer poäng"...
40k inkl points plus måste generera en massa poäng!Ja den känns väldigt konstig faktiskt. Borde ju ingå rakt av kan man tycka