tiffanyblu
Medlem
Tack. Så antar jag får beställa ett sådant också då. Ska avsluta mitt Plat nu när jag får mitt Centurion. För man vill ju ha spenen på det kortet.Ja SAS Amex Elit ingår kostnadsfritt
Tack. Så antar jag får beställa ett sådant också då. Ska avsluta mitt Plat nu när jag får mitt Centurion. För man vill ju ha spenen på det kortet.Ja SAS Amex Elit ingår kostnadsfritt
Ingår inte. Kostar 5000kr extra. Såklart inte billigt men om man ändå har Centurion så tycker jag absolut man ska ha det. Precis som att jag aldrig ser någon anledning att ha Platinum utan Points Plus.Ingår PointsPlus i Centurion dock?Fast bonusen med Centurion kanske kompenserar för det
Ahh, men dåså, folk som gillar samla poäng lägger väl till den, men folk som inte bryr sig tar nog bara "vanliga" då.Ingår inte. Kostar 5000kr extra. Såklart inte billigt men om man ändå har Centurion så tycker jag absolut man ska ha det. Precis som att jag aldrig ser någon anledning att ha Platinum utan Points Plus.
Ahh, men dåså, folk som gillar samla poäng lägger väl till den, men folk som inte bryr sig tar nog bara "vanliga" då.
Men fint med 1,5p/kr som bas, istället för 1p/kr, och sen multiplikatorn från pointsplus![]()
Ja precis, det är 1 poängDet är 1p/kr på Centurion, samma som Platinum
Det är 1p/kr på Centurion, samma som Platinum
Måste varit fel på källan jag läste några år sedan då!Ja precis, det är 1 poäng
Stämmer att det var så förr (tror det var 2x?) men inte längre. Nu är det Points Plus som gällerMåste varit fel på källan jag läste några år sedan då!![]()
Aha så det går alltså att lägga till. Bra.Ingår inte. Kostar 5000kr extra. Såklart inte billigt men om man ändå har Centurion så tycker jag absolut man ska ha det. Precis som att jag aldrig ser någon anledning att ha Platinum utan Points Plus.